sâmbătă, 5 decembrie 2009

Nul

Maine este zi de vot.
De maine,unii incep sa spere.
Din nou.
Unii incep sa viseze.
Din nou.
Sunt de parere,ca oricare din cei doi ,va cistiga,noi-cei multi-, o vom duce la fel.
Cum am mai spus,sunt adeptul ideii ca in Romania sunt doua lumi perfect paralele: a lor, a celor grasi si plin de bani,ce au legaturi in sfera politica,deci,totul pentru ei e un roz bombon perfect,si noi,restul care facem tot posibilul sa mai trecem o zi,cu bune,cu rele,cu bucurii,cu tristeti,cu griji si cu sperante.
Maine voi merge la vot.
Voi intra in sala.
Voi scoate buletinul.
Ma voi uita pe chipul celor ce sunt acolo,a celor ce fac parte din staff-ul electoral,cei care sunt acolo pentru buna functionare a acestui drept:votul.
Voi observa cum sunt plictisiti.
Voi observa cum se calca pe picioare unii pe altii.
Voi observa ca nu au nimic de a face cu acel moment,cu acel loc.
Voi da la o parte perdeaua.
Voi intra in cabina.
Voi deschide.
Voi vedea.
Voi vota.
Nu voi spera la nimic,nu imi voi inchipui nimic.
Pentru ca stiu,simt,vad,fiecare bucatica din corpul meu imi spune ca,nimic nu se va schimba in bine pentru mine,ai mei,voi,noi,toti astia ce ne uitam la ei.
Aia grasi si cu bani si nesimtiti,ce ne "conduc".
Ne doresc sa mai putem pleca capul,impotriva legilor fizicii,prin stern,in spre inima,fara sa crapam.
Ca asa am ajuns.
Ingenunchiati total si scirbiti.
Asa cum va fi si votul meu.
Scirbit si nul.
Sau anulat.
Dumnezeu sa ne ajute !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu