joi, 21 ianuarie 2010

A nins

Hm,prima postare pe 2010 are legatura cu vremea....Fain.
Afara a nins.
Ianuarie 2010,imi aduce aminte de un ianuarie de prin anii 80'.
Puii mei, i must be getting older, lucru adevarat de fapt.
Vroiam sa zic ,de fapt,ca vremea asta vine cu intirziere, adica ,soro,unde ai fost de Craciun?!
In casa,la caldurica,parca ar merge un pahar de vin fiert,cind tragi o privire pe geam.
Am linga locuinta, brazi.
Sunt super faini ,acum plini de zapada.
Am vazut un super film,zilele trecute,"The box" ii zice.
Recomand.
Serialul,"Hung",productie Hbo,iarasi,interesant,de vazut.
E enervant ca,am devenit un soi de devorator de film,serial si ca inghit multe seriale si filme,mai repede decit aia, saracii, pot produce.
Ma gindesc,ca s-a mai intimplat si la altii,acest lucru:sa te prinda un serial,si sa vizionezi tot,pina ajungi la zi,si atunci,incepe treaba nasola,si anume,astepti sa se mai scoata un nou episod.
Cred ca azi, o sa tin un Craciun.
Asa,ca,a nins afara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu