sâmbătă, 13 februarie 2010

Impresii III

5:24 AM.
Am decis sa scriu acum,cit mai am timp.
Stiti voi....vine colegul imediat.
Ieri a fost urit in Timisoara,si cind e urit in Timisoara fac taximetristii bani.
Unde mai pui in ecuatie faptul ca a fost si vineri.
Pina si un rookie ca mine a facut bani.
Toti clientii mi-au inteles "problema",ca sunt nou ,si nici unul nu a fost deranjat de a ma ajuta putin in a stabili cel mai bun traseu pentru calatoria lor.
Ieri am refuzat un tigan.
Nu de alta,dar era beat,iar cu doua seri inainte un coleg a luat un tigan- stradal ( taxi oprit pe strada ) ,la putin timp dupa ce incepuse serviciul,iar la destinatie pentru o cursa de 6 lei tiganul i-a intins 200 Ron.
Colegul nu a avut rest sa ii dea,tiganul i-a smuls banii inapoi,i-a spus ca se grabeste,si a plecat.
Am o problema cu ideea de a lucra pe gratis,mai ales cind e vorba de tigani.


to be continued...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu